Odnawianie rowerów zjazdowych

Odnawiamy, unowocześniamy, przebudowujemy
stare rowery zjazdowe.
Odnawiamy, unowocześniamy, przebudowujemy
stare rowery zjazdowe.
Retro DH
Tworzymy doskonale działające i piękne maszyny z
retro rowerów DH/MTB.
Tworzymy doskonale działające i piękne maszyny z
retro rowerów DH/MTB.
Retro DH
Jesteśmy totalnie zakochani w stylu i rozwiązaniach technicznych rowerów zjazdowych z minionej epoki.
Jesteśmy totalnie zakochani w stylu i rozwiązaniach technicznych rowerów zjazdowych z minionej epoki.
Retro DH
Odnawianie rowerów dh
Odnawianie rowerów dh

Napisz nam o swoich marzeniach, a my znajdziemy dla Ciebie wymarzoną maszynę:

velove@velove.pl.

Jeśli chciałbyś kupić rower MTB / rower DH stworzony wg naszego projektu – przejdź do sklepu.

RETRO MTB / RETRO DH - MŁODZIEŃCZE MARZENIA W NOWOCZESNYM WYDANIU. NOWE ŻYCIE KLASYKÓW MTB

Na przełomie wieków mieliśmy wyjątkową okazję oglądać szalony rozwój całej gałęzi sportu kolarstwa – MTB (Mountain Bike). 

To wtedy na rynku zaczęły pojawiać się pierwsze prawdziwie rewolucyjne rozwiązania dla rowerów górskich (od amortyzatorów, po hamulce tarczowe), a sami zapaleńcy rowerowi modyfikowali i tuningowali rowery (nie przeznaczone do tego) na bardzo wymyślne sposoby.






MIŁOŚĆ DO KLASYKI

Właśnie ten boom na mountain biking przyniósł nam najpiękniejsze i najbardziej zwariowane rowery MTB (szczególnie DH – rowery zjazdowe), jake kiedykolwiek powstały!!! 

Jesteśmy totalnie zakochani w stylu i rozwiązaniach technicznych tego okresu. Zdajemy sobie również sprawę, że większość tej miłości jest związana z sentymentem do młodzieńczych lat ;). Dostrzegając niedociągnięcia tamtych cudownych konstrukcji, dajemy im zupełnie nowe życie – zarówno od strony mechanicznej, jak i wizualnej.






JAK PRACUJEMY?

Każdy rower MTB / rower DH odnawiamy od podstaw – jeżeli stosujemy części używane, to usuwamy z nich stary lakier i sprawdzamy daną część pod kątem zmęczenia materiału, jakości połączeń gwintowych oraz kompatybilności. Każdy używany element dostaje nową powłokę lakierniczą oraz części eksploatacyjne (np. łożyska, uszczelki, śruby, itp.).

Nie zamykamy się jednak na wykorzystywanie współczesnych części i rozwiązań – szczególnie jeżeli chodzi o napęd. Daje nam to płynnie działający rower retro, bez bolączek związanych z młodzieńczymi latami tych konstrukcji. Cały rower jest w rezultacie zupełnie nową oraz uaktualnioną wersją swojego protoplasty.